Ben parçasının başındaki solo da gayet tatmin edici kısa olsa da. Riffleri de gayet iyi. Türkiye piyasasında çok kaliteli bir grup ama dünya piyasasına açılmak için daha çok yolu var.
Ha bir de herhangi bir solonun "güzel" olabilmesi için vıcırı vıcırı virtüözvari solo olması mı gerekli? Sadece gitar çalmayı iyi bildiğini gösteren gazlı sololar yerine yavaş ve ruh taşıyan sololararı tercih ederim. En iyi solo melodiye tam olarak oturan ve ruh taşıyandır. Bakınız Fade to Black.