Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • sdqantaris • 14 Haziran 2005 15:51 • #472587
    Ha bir de herhangi bir solonun "güzel" olabilmesi için vıcırı vıcırı virtüözvari solo olması mı gerekli?


    Katılıyorum ve ekliyorum. Virtüöz olmak demek presto/prestissimo metronom ve sweep teknik demek de değildir. Bu kanı çok yaygın Malmsteen vesaire bir çok adamdan dolayı.

    Ama bakınız David Gilmour, Mark Knopfler. İsimler çoğaltılabilir...
Bu konunun tüm mesajları