Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • sedoş • 14 Haziran 2005 14:32 • #472564
    bence kötü olur kurbanın bence en iyi özelliklerinden biri farlı renklerde sesler olmasıdır bence o yüzden 2. kasette pek kesmiyo gibi bişey
Bu konunun tüm mesajları