Kurbancı nedir bilemiyorum ama Kurban'ın son albümünü aldım, güzel albüm olmasının yanında klip çalışması olan "Yine" adlı şarkının solosu gerçekten çok iyi. Albümü alırsanız (almayanlar) diğer parçalarda da solo partisyonlar mevcut ve çok da ayarında verilmiş.
Birçok kişi bir çok dinlediği grupta "vörili vörili" lüzumsuz bir ton solo dinlediklerinden dolayı, Kurban'ın albümündeki gibi soloları solo sayamaz oluyorlar. Öyle değil. Yakıştığı yere, parçanın havasına uygun solo partisyon. Olmasa bile solo olur hatta duruma göre. Önyargılarınızı kırmanız dileğiyle.