Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • sdqantaris • 14 Haziran 2005 15:11 • #472574
    Kurbancı nedir bilemiyorum ama Kurban'ın son albümünü aldım, güzel albüm olmasının yanında klip çalışması olan "Yine" adlı şarkının solosu gerçekten çok iyi. Albümü alırsanız (almayanlar) diğer parçalarda da solo partisyonlar mevcut ve çok da ayarında verilmiş.

    Birçok kişi bir çok dinlediği grupta "vörili vörili" lüzumsuz bir ton solo dinlediklerinden dolayı, Kurban'ın albümündeki gibi soloları solo sayamaz oluyorlar. Öyle değil. Yakıştığı yere, parçanın havasına uygun solo partisyon. Olmasa bile solo olur hatta duruma göre. Önyargılarınızı kırmanız dileğiyle.
Bu konunun tüm mesajları