Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • jubei • 27 Mayıs 2006 01:11 • #499788
    Toshiro Masuda - Wind

    "Naruto" isimli aşmış animeyi izleyen arkadaşlar bilir bunun nasıl bi şarkı olduğunu..Naruto 1. sezon kapanış şarkısı..hele "Naruto" dan görüntüler eşliğinde dinlerseniz tam anlamıyla klip tadı yakalarsınız..insanı hem hüzünlendiren hem de umut aşılayan bi şarkıdır..özellikle duygusal açıdan kötü bi anda olduğunuz zaman dinlerseniz ölürsünüz,"niye yaşıyorum ulan!" triplerine girmeniz mümkündür..hiçbir suçunuz yokken toplumdan dışlanmanın (özellikle yaşıtlarınızdan) ve insanların size canavar gibi bakmasının ne demek olduğunu anlayabilirsiniz..ama aynı zamanda umut aşılayan bi şarkıdır..ne olursa olsun,herşeye rağmen insan hayallerinin peşinden gitmelidir der..hayallerinden vazgeçtiğiniz zaman bir ölüden farksızsınızdır..işte böyle acayip bi şarkıdır "Wind".."Naruto" yu izlemeden dinlerseniz muhtemelen "evet güzel şarkı biraz hüzünlü bi yanı var ama bana bu dediklerinin hiçbirini anlatmıyo" diyeceksiniz..ama emin olun "Naruto" nun sadece ilk bölümünü izleyip bu şarkıyı dinlerseniz kesinlikle hak verirsiniz anlattıklarıma..

    "I won't take back my words..That's my way of the ninja!"
    Uzumaki Naruto


    hayallerinizin peşinden gidin..ne olursa olsun asla vazgeçmeyin..
Bu konunun tüm mesajları