-
dream theater - space-dye vest , wait for sleep ayrıca a change of seasons ın bazı bölümleri ağlamaktan beter eder..
-
Toshiro Masuda - Wind
"Naruto" isimli aşmış animeyi izleyen arkadaşlar bilir bunun nasıl bi şarkı olduğunu..Naruto 1. sezon kapanış şarkısı..hele "Naruto" dan görüntüler eşliğinde dinlerseniz tam anlamıyla klip tadı yakalarsınız..insanı hem hüzünlendiren hem de umut aşılayan bi şarkıdır..özellikle duygusal açıdan kötü bi anda olduğunuz zaman dinlerseniz ölürsünüz,"niye yaşıyorum ulan!" triplerine girmeniz mümkündür..hiçbir suçunuz yokken toplumdan dışlanmanın (özellikle yaşıtlarınızdan) ve insanların size canavar gibi bakmasının ne demek olduğunu anlayabilirsiniz..ama aynı zamanda umut aşılayan bi şarkıdır..ne olursa olsun,herşeye rağmen insan hayallerinin peşinden gitmelidir der..hayallerinden vazgeçtiğiniz zaman bir ölüden farksızsınızdır..işte böyle acayip bi şarkıdır "Wind".."Naruto" yu izlemeden dinlerseniz muhtemelen "evet güzel şarkı biraz hüzünlü bi yanı var ama bana bu dediklerinin hiçbirini anlatmıyo" diyeceksiniz..ama emin olun "Naruto" nun sadece ilk bölümünü izleyip bu şarkıyı dinlerseniz kesinlikle hak verirsiniz anlattıklarıma..
"I won't take back my words..That's my way of the ninja!"
Uzumaki Naruto
hayallerinizin peşinden gidin..ne olursa olsun asla vazgeçmeyin..
-
Merhaba gerçekten ağlamak istiyormusun?
Aşıkmısın?kalp acınmı var?sadece notalarla ağlamakmı istiyorsun?
"Marty Friedman-novocaine kiss" hatırım için bu parçayı sonuna kadar dinlermisin?ben bu parçanın notalarını dinlerken gözlerimden yaşlar süzülüyor.bence çok romantik notalar.
-
kesinlikle him in gone with the sun veya nirvana nın my girl şarkısında rahatlıkla ağlayabilirsin!
-
BACH air
-
Avril Lavigne - Nobody's Home derim.Klibini izlersen ve gerçekten duygulu bir insansan kesinlikle ağlarsın.Her dinlediğimde kendimi ağlamamak için zor tutuyorum.(Bu söylediklerim anti-avrilcı değilsen geçerli.)
-
rezil lafı dale don dale için, Watching Over Me tabii ki süper bir şarkı.
-
opeth_to bid you farewell
tam bir ayrılık şarkısı bence ağlanır...
-
ağla ağla geçer..=)
pearl jam-black ile ağla...dinle sonunda ağlamassan bana gel=)
-
ağla ağla geçer..=)
ooo ben bu forum oldu sanmıstım aa siz beni oldurceksiniz ben agleyım dedim siz oldurdunuz ya ama cok gzl sarkılar