Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • JimiExperience • 27 Mayıs 2006 10:33 • #499804
    Merhaba gerçekten ağlamak istiyormusun?

    Aşıkmısın?kalp acınmı var?sadece notalarla ağlamakmı istiyorsun?

    "Marty Friedman-novocaine kiss" hatırım için bu parçayı sonuna kadar dinlermisin?ben bu parçanın notalarını dinlerken gözlerimden yaşlar süzülüyor.bence çok romantik notalar.
Bu konunun tüm mesajları