Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • bamuus • 27 Mayıs 2006 13:03 • #499814
    Avril Lavigne - Nobody's Home derim.Klibini izlersen ve gerçekten duygulu bir insansan kesinlikle ağlarsın.Her dinlediğimde kendimi ağlamamak için zor tutuyorum.(Bu söylediklerim anti-avrilcı değilsen geçerli.)
Bu konunun tüm mesajları