Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • HereticSlave • 8 Kasım 2006 23:22 • #517033
    tool dinle, a perfect circle dinle.. her türlü.. arada paradise lost da iş görüyo..
  • -TeUFeL- • 9 Kasım 2006 10:36 • #517050
    arka arkaya sırala öyle dinle

    anathema-fliyng
    anathema-are you there
    anathema-angelica
    anathema-a dying wish
    anathema-regret
    anathema-one last goodbye
    anathema-lost control

    ayıptır söylemesi köpek gibi ulutur adamı!
  • Smano-MoreBeer • 9 Kasım 2006 19:19 • #517065
    iron maiden-wasting love
  • gocuk • 10 Kasım 2006 01:31 • #517078
    fiddler on the green - BLIND GUARDIAN
  • burrak • 10 Kasım 2006 03:32 • #517079
    aslında ne için ağlicağına bağlı yani konu ne ki ona göre milyonlarca şarkı var ölene kadar ağlayabilirsin
  • Too_ChEE • 10 Kasım 2006 21:29 • #517095
    john lennon imagine evanescence hello ve 3 libras
  • Lindsay • 11 Kasım 2006 02:43 • #517114
    Morissey - Let me kiss you
  • firstmansharp • 11 Kasım 2006 13:01 • #517119
    Hiç denemedim ama Pearl Jam - Yellow Ledbetter'da ağlamaya çalış belki ağlarsın, iyi hissedersen intahara da meyil edebilirsin:) yok yok vazgeçtim kimse dinlemesin... O şarkı benim :)
  • chem • 11 Kasım 2006 16:45 • #517123
    My December - Linkin Park
    Hollow Years - Dream Theater
  • kuvvetmira_p • 23 Kasım 2006 21:32 • #517830
    geç oldu ama ynede söliim ben çikita muzda çok ağlıyorum..ajdarsızlık beni hergün ölüme itiyo=((