Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • firstmansharp • 11 Kasım 2006 13:01 • #517119
    Hiç denemedim ama Pearl Jam - Yellow Ledbetter'da ağlamaya çalış belki ağlarsın, iyi hissedersen intahara da meyil edebilirsin:) yok yok vazgeçtim kimse dinlemesin... O şarkı benim :)
Bu konunun tüm mesajları