ahan da konu bu..
demem o ki,müzisyen gerçekten iyi olduğunda,ekipman beş para etmez de olsa,yaptığı müzik dinleniyosa,ya da derler ya,"sen çalamıyosun,beceren kişi,en kötü gitardan bile süper ses çıkarır.." diye,böyle bi durum varsa,steve vai mesela,neden akort tutan herhangi bi gitarla çalmıyo?!..hem öyle yapsa,kimse "o sesi gitar kendisi çıkartıyo,benim de olsa beş bin dolarlık gitarım,bana bile gerek yok"gibi geyik çevirmez de :) yani ekipman ne kadar önemli..