valla ben bi baterist olarak şunu söylim.önce yetenek sonra ekipman.iyi çalamayanlar zaten hep bahane bulurlar.yok davulun setupu bana uygun değil,yok kort teli çok yayvan,yok babalar yemiş...vs.halbuki eskiden,ekipmanlar daha bu kadar gelişmemişken bile süper müzisyenler vardı.örneğin jimi hendrix,buddy rich...sonuçta 5000$ lık aletle 300$ lık alet arasında sadece ton ve ergonomi farkı olur derim ben bilmem sen ne dersin?