Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dışarıda yapılan sert müzik neden türkiyede yok

  • craSSa • 20 Haziran 2005 18:07 • #473803
    Var abi var olmaz mı Nuri'cim ya. Ama piyasaya açılamıyorlar, reklamlarını yapamıyorlar ondan bilmiyorsun sen. Black, Death ve pek çok tarzda sert grup mevcut. In Spite var mesela Death ama ben hiç dinlemedim. Polarized diye Black grubu vardı, hala var mı bilmiyorum. Yeter ki sen iste Nuri'cim sana özel grup kuralım en sertinden. Gözümüzsün biliyorsun değil mi ;)
Bu konunun tüm mesajları