Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

megadeth mi en son cıkmalıydı salı yoksa garbage dogru bi seçimmi

  • Leprosy • 21 Haziran 2005 23:26 • #473948
    ben kurban dan beri tv de bekliyorum hala çıkmadılar saat 12 ye geliyor.YA orda ki yiğit gerizekalısımıdır nedir birazdan megadeth dedi sonra çıkmadı.Bunlar dalga mı geçiyo ya! Acayip sinirim bozuldu arkadaşlarımı ektim bu akşam için ama gerizekalılar topluluğu insanları öküz yerine koyuyolar.Hepsinden nefret ediyorum.Reklarmları ezberledim.Adam gibi söyliyemiyolarmı megadeth i yayınlayamıcaz diye.3 kuruş için düştükleri hala bak !
Bu konunun tüm mesajları