ben kurban dan beri tv de bekliyorum hala çıkmadılar saat 12 ye geliyor.YA orda ki yiğit gerizekalısımıdır nedir birazdan megadeth dedi sonra çıkmadı.Bunlar dalga mı geçiyo ya! Acayip sinirim bozuldu arkadaşlarımı ektim bu akşam için ama gerizekalılar topluluğu insanları öküz yerine koyuyolar.Hepsinden nefret ediyorum.Reklarmları ezberledim.Adam gibi söyliyemiyolarmı megadeth i yayınlayamıcaz diye.3 kuruş için düştükleri hala bak !