Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

megadeth mi en son cıkmalıydı salı yoksa garbage dogru bi seçimmi

  • mario_mrln • 20 Haziran 2005 22:43 • #473832
    megadeth
  • deathfuture • 21 Haziran 2005 05:32 • #473860
    bencede megadeth
  • Narcoholic • 21 Haziran 2005 07:50 • #473861
    ya öncesi sonrası ne fark eder ki... sonuçta ortak bir amaç var: müzik
  • Leprosy • 21 Haziran 2005 11:15 • #473872
    konser bugün mü kaçta? Bana söyliyebilrmisiniz?
  • mario_mrln • 21 Haziran 2005 12:39 • #473885
    leprosy 21.35 te başlıyo 22.50 de bitiyo
  • punk_girl_punk • 21 Haziran 2005 13:03 • #473886
    tabi ki megadeth
  • da hui • 21 Haziran 2005 17:21 • #473910
    Konsere gelemiyeceğim (hüngür) ama bence sıra fark etmez, neticede yaran Megadeth olacaktır.
  • Leprosy • 21 Haziran 2005 23:26 • #473948
    ben kurban dan beri tv de bekliyorum hala çıkmadılar saat 12 ye geliyor.YA orda ki yiğit gerizekalısımıdır nedir birazdan megadeth dedi sonra çıkmadı.Bunlar dalga mı geçiyo ya! Acayip sinirim bozuldu arkadaşlarımı ektim bu akşam için ama gerizekalılar topluluğu insanları öküz yerine koyuyolar.Hepsinden nefret ediyorum.Reklarmları ezberledim.Adam gibi söyliyemiyolarmı megadeth i yayınlayamıcaz diye.3 kuruş için düştükleri hala bak !
  • josf_in • 21 Haziran 2005 23:33 • #473950
    ben dream tv ye mesaj attım
    konser arasında reklam basıyolar!!!!!!
    ve tabi başka nedenler...
    yazın abi mesaj
    tepki olsun
  • Leprosy • 21 Haziran 2005 23:53 • #473954
    YA BU NASI olaydır ya .. sitesini verin oraya yazacak çok şeyim var..

    Msn nicklerini değiştirin. Tepki olsun dediğin gibi.Ben öyle yapıcam.Lanet olsun bu heriflere ya... Çıldırdım ter bastı evde beni!