Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

megadeth mi en son cıkmalıydı salı yoksa garbage dogru bi seçimmi

  • Leprosy • 21 Haziran 2005 23:53 • #473954
    YA BU NASI olaydır ya .. sitesini verin oraya yazacak çok şeyim var..

    Msn nicklerini değiştirin. Tepki olsun dediğin gibi.Ben öyle yapıcam.Lanet olsun bu heriflere ya... Çıldırdım ter bastı evde beni!
Bu konunun tüm mesajları