metallica ne güzel sövüyo mu dedik,sorsan ona da aynı şeyi söylerim..hem bi de bu karşısındaki birine ya da bi şirkete,bi olaya falan sövmüyo,adam direk Kıraç'a sövmüş olayın nası geliştiğini aralarında geçeni falan bilmiyorum ama ayıp yav,müzisyenlik bu olmamalı,bi sürü çocuk var bunlara özenen.Allah belasını versin..