Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rockistanbul da ceza zibidisinin kıraç a hakareti

  • imprecise • 23 Haziran 2005 02:33 • #474132
    eh be.. memlekette rock yapmak için kıçını yırtan insanlar cebelleşedursun.. geçen yıl fifty cent bu yıl ceza, önemli rock organizasyonlarına rapçiler çıksın..

    böyle bi seyin olucagı belliydi..
    cahil zibidi ve maganda takımının ilahı ceza, kıraç kadar taş düşsün başına..
  • panic attack • 23 Haziran 2005 02:41 • #474133
    işte rapçiler gösterdi kendilerini. hayvanlığın bu kadarı da olmaz be kardeşim, sen kimsin ki sahneden bi adama bu kadar açıktan küfür edersin. Rock festivaline papçi çıkıyo, Türkiye de alnının teriyle taş gibi müzik yapan bi adama saydırıyo, izleyenler alkışlıyo. Allah CEZA larını versin diyorum, başkada bişey demiyorum.
  • pesimist • 23 Haziran 2005 02:42 • #474134
    olayı açıklayabilirmisinniz bir bilgim yokta...


    olay nedir...


    saygılarımla
    pesimist
  • Affedilmeyen • 23 Haziran 2005 03:37 • #474136
    izleyede bilemedik
    çünkü indire bilemedik nası olduğunu
  • ibanetze • 23 Haziran 2005 09:54 • #474140
    yakalayacaksın o ceza gibilerini ondan sonra küfür etmek neymiş göstereceksin..bu aptal herifi kim bu kadar şişirdi anlamıyorum ki..
  • La Rocque • 23 Haziran 2005 10:20 • #474141
    indirme programlarıyla denediysen linki bulamıyor farklı kaydedince indiriyor, oyle dene istersen
  • HayalPerest • 23 Haziran 2005 10:44 • #474144
    ee kardeşler metallica'sıydı, bilmemnesiydi sahnede her iki laftan biri "fuck" falan oluyorken iyi oluyo da rapçiler söyleyince mi ayıp oluyor?(rapçi falan da değilim)
  • ibanetze • 23 Haziran 2005 10:57 • #474147
    metallica ne güzel sövüyo mu dedik,sorsan ona da aynı şeyi söylerim..hem bi de bu karşısındaki birine ya da bi şirkete,bi olaya falan sövmüyo,adam direk Kıraç'a sövmüş olayın nası geliştiğini aralarında geçeni falan bilmiyorum ama ayıp yav,müzisyenlik bu olmamalı,bi sürü çocuk var bunlara özenen.Allah belasını versin..
  • craSSa • 23 Haziran 2005 11:16 • #474151
    Metallica o "Fuck" ları karşı tarafa küfür bazında söylemiyor. "Fuck" bazı argo söylemlerinde yerini alıyor sadece. "Fuck you!" luk bir durum yok yani.

    That's fucking good.
    So fucking what?
    That's a heavy shit and a fucking night huh?
    .
    .
    .
    Gibi...
  • ibanetze • 23 Haziran 2005 11:25 • #474154
    guns n' roses-it's fucking easy mesela,adam easy'i şey yapalım falan demiyodur muhtemelen..