kıraç bunu hak etti kendi keçi sesine bakmadan durup dururken rapçilere hakeret etti tv 8 de denk gelmiş ve seyretmiştim noluyo yaa demiştim. Müziği yozlaştırdığını iddia ettiği cezaya hakaret edip duruyodu uyşturucu kullannıp sahneye çıktığını iddia ediyordu.Oysaki bir müzisyenin herhangi bir müzik türünü bu şekilde küçümsemesi bence hiçte terbiyeli bir davranış değil oldukça da yersiz bir durum.Kıraç bence cevabını almıştır.Ayrıca bu durumu bir rock rap kavgasına dönüştürmemek lazım sonuçta kıraç bir rockçı değildir.Rockla en yakın yanı gitar çalması olabilir ki her gitar çalan rockçı değildir.