bence ikisi de!!!
mesela kurban gibi yukseliste!!! mor ve otesi (aslinda tam da rock demek istemiyorum ama olsun, iyi ornek oldu) gibi piyasa...
kurban da piyasa olur mu bilmem!!!
insallah olmaz...
kisa ve oz yazdim hayret...
genelde cok hararetli bicimde en az 15 satir yazardim ama gece gece durgunluk geldi bi beah!!!