bence ikisi de!!!
mesela kurban gibi yukseliste!!! mor ve otesi (aslinda tam da rock demek istemiyorum ama olsun, iyi ornek oldu) gibi piyasa...
kurban da piyasa olur mu bilmem!!!
insallah olmaz...
kisa ve oz yazdim hayret...
genelde cok hararetli bicimde en az 15 satir yazardim ama gece gece durgunluk geldi bi beah!!!
Süper örnekdi hacı... Mor ve Ötesi, Ogün Sanlısoy ve bilimum mallar rock yaptıını zannediyo... Ama hepsi ortam adamı oldular... Özellikle ogün sanlısoy pentagram'dan atıldıkdan sonra kendini böyle acayip acayip şarkılar yapmaya vurdu :P AHauhauhaq
Ya arkadaşlar hakaret etmeden konuşun ya mal falan olmuyor. Bir kere MvÖ yükselmeye devam eden, eski kalitelerinden ödün vermeden ilerleyen bir grup. Ogün Sanlısoy u bilmem. Manga deseniz tamam dicem ama Mor ve Ötesi mi yapmayın arkadaşlar... Hep övdüğünüz grupları da görüyoruz Kurban şöyle onlar şurda çıkma burda çıkmaz Adamların klipleri Tatlıses de dönüyo beaa (bu benim için bi kriter değildir ama olanlara duyrulur.)