Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Rock müziği sizce yükseliştemi yoksa piyasamı oldu?

  • Metalitan • 27 Haziran 2005 22:25 • #475164
    bence piyasa aga
  • b1-66er • 28 Haziran 2005 02:36 • #475194
    bence ikisi de!!!
    mesela kurban gibi yukseliste!!!
    mor ve otesi (aslinda tam da rock demek istemiyorum ama olsun, iyi ornek oldu) gibi piyasa...
    kurban da piyasa olur mu bilmem!!!
    insallah olmaz...
    kisa ve oz yazdim hayret...
    genelde cok hararetli bicimde en az 15 satir yazardim ama gece gece durgunluk geldi bi beah!!!
  • ekannt • 28 Haziran 2005 10:11 • #475208
    Süper örnekdi hacı... Mor ve Ötesi, Ogün Sanlısoy ve bilimum mallar rock yaptıını zannediyo... Ama hepsi ortam adamı oldular... Özellikle ogün sanlısoy pentagram'dan atıldıkdan sonra kendini böyle acayip acayip şarkılar yapmaya vurdu :P AHauhauhaq
  • temperamental • 28 Haziran 2005 12:12 • #475226
    abi bence kalite bea..şebnem, demir, ogün, pentagram bunlar iyi isimler ve çok kaliteli kişiler
  • likablegirl • 28 Haziran 2005 12:13 • #475227
    Ya arkadaşlar hakaret etmeden konuşun ya mal falan olmuyor. Bir kere MvÖ yükselmeye devam eden, eski kalitelerinden ödün vermeden ilerleyen bir grup. Ogün Sanlısoy u bilmem. Manga deseniz tamam dicem ama Mor ve Ötesi mi yapmayın arkadaşlar... Hep övdüğünüz grupları da görüyoruz Kurban şöyle onlar şurda çıkma burda çıkmaz Adamların klipleri Tatlıses de dönüyo beaa (bu benim için bi kriter değildir ama olanlara duyrulur.)