Ya arkadaşlar hakaret etmeden konuşun ya mal falan olmuyor. Bir kere MvÖ yükselmeye devam eden, eski kalitelerinden ödün vermeden ilerleyen bir grup. Ogün Sanlısoy u bilmem. Manga deseniz tamam dicem ama Mor ve Ötesi mi yapmayın arkadaşlar... Hep övdüğünüz grupları da görüyoruz Kurban şöyle onlar şurda çıkma burda çıkmaz Adamların klipleri Tatlıses de dönüyo beaa (bu benim için bi kriter değildir ama olanlara duyrulur.)