Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar re ye göre nası akort edilir?

  • fibonacci • 27 Haziran 2005 23:20 • #475178
    Re'ye göre akortlamak derken neyi kastediyorsunuz? Drop D? Double Drop D? D modal? D minor? D wahine, daha bilmediğim bir sürü Re akortlu sistem var. Hangisini istiyorsanız hepsinin sistemi farklı haliyle.
Bu konunun tüm mesajları