Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar re ye göre nası akort edilir?

  • ibanetze • 28 Haziran 2005 00:19 • #475184
    bazı gitarlarda en üst teli reye çekmeye yarayan bi mekanizma oluyo reyle ilgili en yakın teori bu..(tom morellonun geliştirdiğibi tekniktir)böylece beşli akorlar tek parmakla basılabiliyo..tabi bi kaç tane daha var ama bence arkadaş bunu merak etmiştir..
Bu konunun tüm mesajları