bazı gitarlarda en üst teli reye çekmeye yarayan bi mekanizma oluyo reyle ilgili en yakın teori bu..(tom morellonun geliştirdiğibi tekniktir)böylece beşli akorlar tek parmakla basılabiliyo..tabi bi kaç tane daha var ama bence arkadaş bunu merak etmiştir..