Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar re ye göre nası akort edilir?

  • Leprosy • 28 Haziran 2005 17:02 • #475311
    Bunu genelde vocale kolaylık olsun diye yaparlar.Albüm kayıtlarında mi den çalan gruplar konserlerde re ye inebiliyr.Metallica mesela.Vocal ince seslere inerken daha az zorluk çeksin diye yapılır.Ben pek tasvip etmem ama hemen her grup böyle yapıyor.Albüm kayıtlarında da re ile çalan gruplar vardır.Mesela Children Of Bodom.Demek o sesi seviyolarmış..
Bu konunun tüm mesajları