baba isini bilir, eski topraklar diyor ki; erkin baba eskiden de sahtekardı, şaka bir yana babanın gecim sıkıntısı çektigi bilinen bir gerçek, ayrıca onun gibi ucuk bir insanın yaptıgı haraketler dogal karsılanmalı, ibo konusuna gelince; evet programı bende seyrettim berbat bir performanstı ama olsun, kozmopolit bir ulkede yasıyoruz sonucta,
herkes içiçe girmiş bunun gibi seyler bazen ilgi çekici olabiliyor heryerde..