Ne çaldığıma bağlı. Yani hayallerimdeki gibi böyle death metal falan çalan bir gruptaysam gıcıklık bu ya pembe pembe giyinip çıkardım. Nefret ediyorum aşırı siyah giyinenlerden. Siyah en sevdiğim renktir ama birşeyler kanıtlamaya çalışırcasına simsiyah giyenlere uyuz olurum.