Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz ilk şarkıcılık deneyiminizde nasıl bir karizma ile çıkardınız ortaya?

  • dexter_holland • 28 Haziran 2005 20:53 • #475366
    Ne çaldığıma bağlı. Yani hayallerimdeki gibi böyle death metal falan çalan bir gruptaysam gıcıklık bu ya pembe pembe giyinip çıkardım. Nefret ediyorum aşırı siyah giyinenlerden. Siyah en sevdiğim renktir ama birşeyler kanıtlamaya çalışırcasına simsiyah giyenlere uyuz olurum.
Bu konunun tüm mesajları