5(beş) arkadaşımı daha çağırırdım. onların sırasıyla polis ,itfayeci ,kızılderili ,işçi ve siyah deriden imal motorcu kostümlerini giymelerini sağlayıp ardından 5 10 dans figuru ögretirdim (ama senkronize hareketler olacak öyle kral tv klibi gibi biri sağa biri sola donerken sasırmıcaklar) bende beyaz smokin beyaz ayakkabı beyaz corap giyerdim. yakama da karanfil takıp saçları jöleleyip çıkardım sahneye ama karizmayı katlamak icin üstüne jamiroquai jk şapkası takardım (sonra cıkarırdım karizma iki kat olsun diye) böyle bol bol duman verdirirdim bi de söylerken. (ben soylerken 5 arkadasım sürekli sarkıya gore dansediyorlar bu arada bi de nakaratları beraber soylüyoruz) bol bol da ışık verdirirdim rejiden. böyle değişik değişik.