Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz ilk şarkıcılık deneyiminizde nasıl bir karizma ile çıkardınız ortaya?

  • bum • 29 Haziran 2005 02:11 • #475428
    gorunus nedirki ben sesimle on planda olmak isterim(cok guzel sesim oldugu icin)ama tabi insanlari dis gorunusumlede biraz etkilemek isterim tabi,ondan eee
    pantolonumun pacalarini kivirir,ustune bi etek giyerim, altinada fileli coraplarimi hemde morlari(onlari cok seviyorumda).cok sevdigim ve gercekten etkileyici oldugunu dusundugum birde buluzum var bole pullu,delikleride var hemde pembe tabi deliklerin rengi pembe degil buluz pembe eminim anlamissinizdir sizde zaten nedemek istedigimi neyse,onu giyerdim.son olarakta ayakkabilar kaliyo,sanirim yesil bagcikli siyah ayakkabilarimi giyerdim.bole mor ve yesil isiklar altinda sahneye cikardim,saclar dimdik..elimdede gitarim,daha etkileyici olurdum sanirim,ama gitari caliyo gibi yapardim cunku ben gitar calmayi bilmiyorum...evt bu guzel olur..
Bu konunun tüm mesajları