Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz ilk şarkıcılık deneyiminizde nasıl bir karizma ile çıkardınız ortaya?

  • kutay__ • 29 Haziran 2005 00:54 • #475419
    gerçekten bunu düşünmedim.
  • kutay__ • 29 Haziran 2005 00:55 • #475420
    yav onuda benim gibi adamı cıkaran prodüktör düsünsün. yaparlar band in a box la bi şarkı işte cok mu zor cuptıs cuptıs.
  • bum • 29 Haziran 2005 02:11 • #475428
    gorunus nedirki ben sesimle on planda olmak isterim(cok guzel sesim oldugu icin)ama tabi insanlari dis gorunusumlede biraz etkilemek isterim tabi,ondan eee
    pantolonumun pacalarini kivirir,ustune bi etek giyerim, altinada fileli coraplarimi hemde morlari(onlari cok seviyorumda).cok sevdigim ve gercekten etkileyici oldugunu dusundugum birde buluzum var bole pullu,delikleride var hemde pembe tabi deliklerin rengi pembe degil buluz pembe eminim anlamissinizdir sizde zaten nedemek istedigimi neyse,onu giyerdim.son olarakta ayakkabilar kaliyo,sanirim yesil bagcikli siyah ayakkabilarimi giyerdim.bole mor ve yesil isiklar altinda sahneye cikardim,saclar dimdik..elimdede gitarim,daha etkileyici olurdum sanirim,ama gitari caliyo gibi yapardim cunku ben gitar calmayi bilmiyorum...evt bu guzel olur..
  • dexter_holland • 29 Haziran 2005 12:37 • #475465
    5(besh) arkadashımı daha chaırırdım. onların sırasıyla polis ,itfayeci ,kısılderili ,ishchi we siyah deriden imal motorcu kostümlerini giymelerini salayıp ardından 5 10 dans figuru ögretirdim

    Village People özentiliği görüyorum.
  • punk_girl_punk • 29 Haziran 2005 14:07 • #475503
    tabi ki kendim gibi nuricik
  • fc_baran • 29 Haziran 2005 19:36 • #475608
    hepsi yalanacı ve özenti bu garajcıların
  • punk_girl_punk • 29 Haziran 2005 19:53 • #475616
    sağol
  • fc_baran • 29 Haziran 2005 19:55 • #475617
    pardon sazan sen niye zıpladın
  • punk_girl_punk • 29 Haziran 2005 19:56 • #475618
    sağol asıl sazan
  • fc_baran • 29 Haziran 2005 19:57 • #475619
    sen neden herşeye laf yetiştiriyorsun hım söyle bakiyim baran abine