-
evet ilk şarkıcılık deneyiminiz tv ye sahneye yani nasıl bir tiple çıkarsınız kamuoyuna brain molko gibimi m.jackson gibi mustafa sandalmı tarkanmı amy lee mi dolaresmi ......ya da kendiniz gibimi
-
kendim gibi çıkarım.. çok salakça olmuş bu topic, yüzde 90'ı benim verdiğim cevabı verecek çünkü akıl mantık çerçevesinde düşünülüp sorulmuş bi soru değil bu!!
-
saçma değil dalgana bak sen yaşasın geyikkk
-
tamam öyle olsun..
-
yooo akşam olsun oğlum sen topice laf atcağına yorumunu yap çekil birköşeye bence gayet mantıklı topic sen kendim gibi olcem diyonda herkes öyle der ama iş maddiyata gelince aranızdan çok fatih ürekler çıkar anladınmı cicim
-
bak sen..
-
kendim olurdum bigboots a destek veriyorum sacma sapan bi topik
-
olay budur.. teşekkürler..
-
tamam kendiniz gibi olun ama kendiniz gibi olmak ne demek.konuyu biraz açsanız:Pyani siz nasıl insanlarsınız.gerçi anlaşıldığı kadarıyla muhalefet insanlarısınız.tabi o zaman nasıl bi tarzınız olacağı az çok belli oluyor.çünkü bu ülkede olanı yerip kendisi doğru dürüst bi şi üretmeyen muhalafet insanları çok.topic saçmaysa yazmayın.böylece topicin düşmesinde katkınız olur.ama hem topici kötüleyip hem de topicin popülaritesini arttırmak çelişkidir.en basitinden eğer siz hiç bişi yazmasaydınız ben de hiç bişi yazmıacaktım.yani topic göz önünde olmayacaktı.şimdi benim bu söylediklerime de muhalafet olabilirsiniz tabi.ama bu da sizin inatla yerdiğiniz bu topic e girmekten vazgeçmediğinizi gösterir.eminim ki bunu okuyacaksınız.o halde saygılar hepinize.ve tebrikler kendiniz gibi olduğunuz için.
-
bu aradanbenim sahneye çıkmak gibi bi hayalim olmadığı için bu soruyu kibarca geri çeviriyorum.
tekrar saygılar.