Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz ilk şarkıcılık deneyiminizde nasıl bir karizma ile çıkardınız ortaya?

  • amylee_ • 28 Haziran 2005 16:45 • #475307
    evet ilk şarkıcılık deneyiminiz tv ye sahneye yani nasıl bir tiple çıkarsınız kamuoyuna brain molko gibimi m.jackson gibi mustafa sandalmı tarkanmı amy lee mi dolaresmi ......ya da kendiniz gibimi
  • bigbooots • 28 Haziran 2005 16:48 • #475309
    kendim gibi çıkarım.. çok salakça olmuş bu topic, yüzde 90'ı benim verdiğim cevabı verecek çünkü akıl mantık çerçevesinde düşünülüp sorulmuş bi soru değil bu!!
  • amylee_ • 28 Haziran 2005 16:50 • #475310
    saçma değil dalgana bak sen yaşasın geyikkk
  • bigbooots • 28 Haziran 2005 17:05 • #475312
    tamam öyle olsun..
  • amylee_ • 28 Haziran 2005 17:08 • #475313
    yooo akşam olsun oğlum sen topice laf atcağına yorumunu yap çekil birköşeye bence gayet mantıklı topic sen kendim gibi olcem diyonda herkes öyle der ama iş maddiyata gelince aranızdan çok fatih ürekler çıkar anladınmı cicim
  • bigbooots • 28 Haziran 2005 17:18 • #475315
    bak sen..
  • Vengeance • 28 Haziran 2005 17:30 • #475317
    kendim olurdum bigboots a destek veriyorum sacma sapan bi topik
  • bigbooots • 28 Haziran 2005 17:52 • #475318
    olay budur.. teşekkürler..
  • pollycan • 28 Haziran 2005 18:16 • #475327
    tamam kendiniz gibi olun ama kendiniz gibi olmak ne demek.konuyu biraz açsanız:Pyani siz nasıl insanlarsınız.gerçi anlaşıldığı kadarıyla muhalefet insanlarısınız.tabi o zaman nasıl bi tarzınız olacağı az çok belli oluyor.çünkü bu ülkede olanı yerip kendisi doğru dürüst bi şi üretmeyen muhalafet insanları çok.topic saçmaysa yazmayın.böylece topicin düşmesinde katkınız olur.ama hem topici kötüleyip hem de topicin popülaritesini arttırmak çelişkidir.en basitinden eğer siz hiç bişi yazmasaydınız ben de hiç bişi yazmıacaktım.yani topic göz önünde olmayacaktı.şimdi benim bu söylediklerime de muhalafet olabilirsiniz tabi.ama bu da sizin inatla yerdiğiniz bu topic e girmekten vazgeçmediğinizi gösterir.eminim ki bunu okuyacaksınız.o halde saygılar hepinize.ve tebrikler kendiniz gibi olduğunuz için.
  • pollycan • 28 Haziran 2005 18:18 • #475329
    bu aradanbenim sahneye çıkmak gibi bi hayalim olmadığı için bu soruyu kibarca geri çeviriyorum.
    tekrar saygılar.