Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikte basarinin son duragi amerika ve avrupa ya açilmak mi?

  • klavyeci • 28 Haziran 2005 19:04 • #475340
    Yaa ne avrupas1 ne amerikas1...ben çok saçma ve çocukça buluyorum bu görüsü...neymis efendim bir gün avrupa ve amerika da bir numara olacam,bütün avrupa ve abd bizi veya beni dinleyecek...vs
    Ya abiler etmeyin eylemeyin herifler müzigi yemis bitirmis,tereciye tere mi satacaz?anlamam gitti yaa...
Bu konunun tüm mesajları