Yaa ne avrupas1 ne amerikas1...ben çok saçma ve çocukça buluyorum bu görüsü...neymis efendim bir gün avrupa ve amerika da bir numara olacam,bütün avrupa ve abd bizi veya beni dinleyecek...vs
Ya abiler etmeyin eylemeyin herifler müzigi yemis bitirmis,tereciye tere mi satacaz?anlamam gitti yaa...