Bak katılıyorum, Avrupa'nın en iyileri bile Amerika da tanınmıyor. Blue, Kylie Minogue falan kendi ülkelerinde ve Avrupa'da bir numara olmalarına rağmen Amerika'da kimsenin umrunda değil. Bu arada lütfen Kylie Minogue en iyi değil gibisinden saçma cevaplar da yazmayın.