Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikte basarinin son duragi amerika ve avrupa ya açilmak mi?

  • dexter_holland • 28 Haziran 2005 20:38 • #475362
    Bak katılıyorum, Avrupa'nın en iyileri bile Amerika da tanınmıyor. Blue, Kylie Minogue falan kendi ülkelerinde ve Avrupa'da bir numara olmalarına rağmen Amerika'da kimsenin umrunda değil. Bu arada lütfen Kylie Minogue en iyi değil gibisinden saçma cevaplar da yazmayın.
Bu konunun tüm mesajları