Ya olabilir aslında, bak Fazıl Say'a filan. Adamlar aşmışlar. Ama popüler müzikte imkansız bu olay. Gerçek müzisyenlere değer verilmiyor. Üstelik müzisyenler kültürlerini hiçe sayıyor tamamen Amerikan müziğini birebir yapıyorlar. Adamların kendilerinde varken niye bizimkini dinlesinler. Halbuki bugünlerde doğu müziğine olan ilgi yükseldi. Eğer adam gibi işlerini yaparlarsa yükselmelerine bir engel göremiyorum.