Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikte basarinin son duragi amerika ve avrupa ya açilmak mi?

  • dexter_holland • 28 Haziran 2005 21:11 • #475371
    Ya olabilir aslında, bak Fazıl Say'a filan. Adamlar aşmışlar. Ama popüler müzikte imkansız bu olay. Gerçek müzisyenlere değer verilmiyor. Üstelik müzisyenler kültürlerini hiçe sayıyor tamamen Amerikan müziğini birebir yapıyorlar. Adamların kendilerinde varken niye bizimkini dinlesinler. Halbuki bugünlerde doğu müziğine olan ilgi yükseldi. Eğer adam gibi işlerini yaparlarsa yükselmelerine bir engel göremiyorum.
Bu konunun tüm mesajları