bence türk halkında kompleks var.insanların kafasında "batılı ne yaparsa doğru yapar biz bi b.k beceremeyiz" diye bi düşünce oluşmuş.çünkü bu millet öylesine geçmişinden koparılmış, atalarına düşman edilmiş ki orjinal şeyler üretmek,kendi kendisine yetmek ve örnek olmak yerine en kolayından özenti olmayı tercih ediyo.avrupa özentisi işte.sanki avrupalı beğense başları göğe ericek.tamam beğensinler ama bizim kültürümüzden gelen batılı takliti olmayan sanat eserlerini beğensinler.istiklal marşımızın müziğine bakın görceksiniz.(başım belaya girmesin diye daha ayrıntılı konuşamıyorum ne yazıkki)