Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikte basarinin son duragi amerika ve avrupa ya açilmak mi?

  • ASPRYN • 28 Haziran 2005 23:56 • #475404
    Avrupa da tanınmak o kadar da zor degil ama cok calısmak profesyonel ruh tasımak gerekiyor.Amerika da ise isler biraz degisiyor cunku ABD icine kapalı bir ülke dunyanın kendi etrafında döndugunu dusundugu icin yabancılara karsı ilgisizler.
    Ayrıca tereciye tere satmak degildir bu.Simdi bir amerikalı gelse cok guzel bi turku albumu yapsa dinlemicel miyiz?Iron Maiden bu topraklardan cıksa avrupalılar dinlemeyecek mi?
Bu konunun tüm mesajları