Avrupa da tanınmak o kadar da zor degil ama cok calısmak profesyonel ruh tasımak gerekiyor.Amerika da ise isler biraz degisiyor cunku ABD icine kapalı bir ülke dunyanın kendi etrafında döndugunu dusundugu icin yabancılara karsı ilgisizler.
Ayrıca tereciye tere satmak degildir bu.Simdi bir amerikalı gelse cok guzel bi turku albumu yapsa dinlemicel miyiz?Iron Maiden bu topraklardan cıksa avrupalılar dinlemeyecek mi?