ama ben o tanınmış isimlerden sonra yazdım o cümleyi doğru düzgünm okumadan hakaret etme lütfen... o isimlerin hepsini yazmayı benm de istemnezdim belki ama aramlarda çıksın daha çok elemanı burada toplayalım istedim...
ayrıca destek vermek için bunları yapmak gerektiğine sen de emin değilsin biliyorum.
benim kastım Türk rockının da bir yerlere gelebileceğini ve müziğin insanlara sunulu bişey olduğunu hatırlatıp milleti ve kendimi biraz olsun bilinçlendirmekti.
seni rahatsız ettiysem özür dilerim amailgilenmezsen cevap yazmasaydın keşke...