-
kurban, vega, teoman, şebnem, duman, demir demirkan, ogün sanlısoy, suitcase başta bissürü pek tanınmamış grup... Ayrıca sayılamayacak kadar dahası. Türkçe rock pek sevilecek kadar gelişemedi ama destekleyenler için bu koloni... Hiç bir neden yokken Türkçe rockı aşağılayan o arkadaşlardan olmayan herkese kapımız açık.
bekleriz yazıyor koloninin tanıtımında...
ilgilileri bekleriz...
saygılar
-
bu yukarda yazdıkların tanınmamış isimler mi ??
Ve gelişmemişler mi ??
Ohoo, yazık sana. Nasıl destekmiş onu da anlamadım ??
Para mı vericen kalite nasıl artar onu mu öğreticen yoksa üç beş kişi toplanıp konserlerine dolmuş mu kaldırıcan ??
Hüheühüe, gaz gençlik...
-
ama ben o tanınmış isimlerden sonra yazdım o cümleyi doğru düzgünm okumadan hakaret etme lütfen... o isimlerin hepsini yazmayı benm de istemnezdim belki ama aramlarda çıksın daha çok elemanı burada toplayalım istedim...
ayrıca destek vermek için bunları yapmak gerektiğine sen de emin değilsin biliyorum.
benim kastım Türk rockının da bir yerlere gelebileceğini ve müziğin insanlara sunulu bişey olduğunu hatırlatıp milleti ve kendimi biraz olsun bilinçlendirmekti.
seni rahatsız ettiysem özür dilerim amailgilenmezsen cevap yazmasaydın keşke...
-
cıdden abı ya baran bı yerde haklı, o grupları desteklıyemezsın artık adamlar almıs baslarını. onun yerıne turk rockının gelecıgını desteklersın. kapıda bekleyen bı suru grup var onları desteklersın. genc yeteneklerı duyurursun, yardımcı olursun ve onlarda yenı dumanlar, mor ve otelerı berılerı olurlar.. anladın kardesım?
-
Hocu orada Demir Demirkan, Şebnem Ferah, Kurban, Teoman yazıyo. Bu insanlar kendilerini bir şekilde kanıtlamış ve müzikalite bakımından yerlerini almış insanlar. Yıllardır bu işi yapıyorlar ve her biri çok tecrübeli. O pek bir sevdiğiniz Linkin Parklar, Rasmuslar falan sıfır bu adamların yanında, müzikal anlamda boy ölçüşemezler.
Kendi müzisyenlerimizin yaptığı işi dikkatle izleyelim. Yabancılar deli paralar yatırıp büyük prodüksüyonlarla isim yapıyolar ama bu topraklarda müzik yapmış, yapmakta olan, yeni yapan bir çok isim ve grup çok daha gerçek, çok daha parlak.
Yapılması gereken salak alternatif bar gruplarını dışlayıp daha farklı ve güzel şeyler yapabilecek insanların arkasında durmak. Pilli Bebeklerden, Dejavulardan, Zardan Adamlardan, Mangalardan tangalardan gına geliyo çünkü.
-
Hehe, o adamların bize ihtiyacı var sanki. Ben aslında hepsinin çok daha parlak olduğunu düşünmüyorum ama zevk meselesi. Yine de sevmeyen bile Teoman'ın söz yazmadaki yeteneğini falan görmezden gelemez. Evet yurtdışındakilerden çok daha iyi. barana katılıyorum ve koloninin gereksiz olduğunu düşünüyorum.
-
Pardoooon, iki tane aynı olmuş, özür dilerim herkesten.
-
ya olmazsa olmaz da bunları forum dışında da konuşabileceğimiz hatta sadece bu iş için ayrılmış bi platform olsun istedim sadece...
gelmeyen gelmez ama işte burda bile bir sürü konu çıktı tartışılabilinecek. ben bu yüzden lazım yazdım oraya biraz da.