Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türk rockını destekleyenler kolonisi kuruldu lazımdı da...

  • dexter_holland • 30 Haziran 2005 20:26 • #475814
    Hehe, o adamların bize ihtiyacı var sanki. Ben aslında hepsinin çok daha parlak olduğunu düşünmüyorum ama zevk meselesi. Yine de sevmeyen bile Teoman'ın söz yazmadaki yeteneğini falan görmezden gelemez. Evet yurtdışındakilerden çok daha iyi. barana katılıyorum ve koloninin gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Bu konunun tüm mesajları