Hehe, o adamların bize ihtiyacı var sanki. Ben aslında hepsinin çok daha parlak olduğunu düşünmüyorum ama zevk meselesi. Yine de sevmeyen bile Teoman'ın söz yazmadaki yeteneğini falan görmezden gelemez. Evet yurtdışındakilerden çok daha iyi. barana katılıyorum ve koloninin gereksiz olduğunu düşünüyorum.