Festivalimiz harbiden süper
1-dün akşam ilk manga çıktı ve 'du hast'ı çaldı
2-şarkının bir yerinde 'sıra sizde'diyip du hastı seyircilere bıraktı.(başta çok güldüm ama sonradan çaktım bu mevsimde ereğlide alamancı çoktur:)
3-Daha sonra çıkan hande yener şarkının bi yerinde 'yoow yow'lamaya başladı
4-İbo konserinde sahneye çıkan belediye başkanımız konseri 700.000 kişinin izlediğini utanmaksızın söyledi