Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ereğli sevgi-barış-dostluk festivali dumurları:ilk gün

  • grungeforever • 2 Temmuz 2005 14:19 • #475996
    Festivalimiz harbiden süper
    1-dün akşam ilk manga çıktı ve 'du hast'ı çaldı
    2-şarkının bir yerinde 'sıra sizde'diyip du hastı seyircilere bıraktı.(başta çok güldüm ama sonradan çaktım bu mevsimde ereğlide alamancı çoktur:)
    3-Daha sonra çıkan hande yener şarkının bi yerinde 'yoow yow'lamaya başladı
    4-İbo konserinde sahneye çıkan belediye başkanımız konseri 700.000 kişinin izlediğini utanmaksızın söyledi
Bu konunun tüm mesajları