Festivalimiz harbiden süper
1-dün akşam ilk manga çıktı ve 'du hast'ı çaldı
2-şarkının bir yerinde 'sıra sizde'diyip du hastı seyircilere bıraktı.(başta çok güldüm ama sonradan çaktım bu mevsimde ereğlide alamancı çoktur:)
3-Daha sonra çıkan hande yener şarkının bi yerinde 'yoow yow'lamaya başladı
4-İbo konserinde sahneye çıkan belediye başkanımız konseri 700.000 kişinin izlediğini utanmaksızın söyledi
Bu sene baya bi coşmuş Ereğli duyduğuma göre.Kimler geliyo du şenliğe bi sayarmısın acaba?
Bi keresinde ben de katılmıştım şenliklere,şu dünya da ki en uzun ızgarabalık rekorunun kırıldığı zaman,Tarkan falan vardı(sevmem ama adamı oraya getirmek az iş değil).