Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ereğli sevgi-barış-dostluk festivali dumurları:ilk gün

  • grungeforever • 2 Temmuz 2005 14:19 • #475996
    Festivalimiz harbiden süper
    1-dün akşam ilk manga çıktı ve 'du hast'ı çaldı
    2-şarkının bir yerinde 'sıra sizde'diyip du hastı seyircilere bıraktı.(başta çok güldüm ama sonradan çaktım bu mevsimde ereğlide alamancı çoktur:)
    3-Daha sonra çıkan hande yener şarkının bi yerinde 'yoow yow'lamaya başladı
    4-İbo konserinde sahneye çıkan belediye başkanımız konseri 700.000 kişinin izlediğini utanmaksızın söyledi
  • fizban • 2 Temmuz 2005 14:55 • #475997
    özellikle manga olayında koptum :-)
  • a_lost_soul • 2 Temmuz 2005 15:22 • #476001
    Bu sene baya bi coşmuş Ereğli duyduğuma göre.Kimler geliyo du şenliğe bi sayarmısın acaba?
    Bi keresinde ben de katılmıştım şenliklere,şu dünya da ki en uzun ızgarabalık rekorunun kırıldığı zaman,Tarkan falan vardı(sevmem ama adamı oraya getirmek az iş değil).
  • Ktulu • 4 Temmuz 2005 09:30 • #476186
    3-Daha sonra çıkan hande yener şarkının bi yerinde 'yoow yow'lamaya başladı



    MOAHAHHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!









    ____________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Moonspell - Alma Mater
  • Affedilmeyen • 4 Temmuz 2005 12:24 • #476188
    off yaaaaa
    sertab da gelmiş o festivale.
    daha ne şikayet ediyorsunuzki
    sertabın burda bi konseri olsa geceden sabahlarım
  • grungeforever • 6 Temmuz 2005 17:08 • #476585
    Şikayet etmiyorum ben baya bi eğlendim festivalde.
    Bi de sertabı dinleyenler zati sabahlamak zorunda kaldı 1.30 da falan çıktı.
  • grungeforever • 6 Temmuz 2005 17:08 • #476586
    ...
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 20:04 • #476622
    700 bin kişi haa?? mohahahahahaha.. nihuhahahahaha.. zuhahahahaha..