Bu sene baya bi coşmuş Ereğli duyduğuma göre.Kimler geliyo du şenliğe bi sayarmısın acaba?
Bi keresinde ben de katılmıştım şenliklere,şu dünya da ki en uzun ızgarabalık rekorunun kırıldığı zaman,Tarkan falan vardı(sevmem ama adamı oraya getirmek az iş değil).