içinde doğdum. abimler dinlerdi. beni nah şu kadarken gençlerin toplanıp gitar çaldıkları mekanlara götürürlerdi. maskot gibi. o abiler ablalar da beni çok severdi. arabayla uzun yola giderken, uzun saçlı gitarist otostopçuları bir yerden bir yere götürürdük. tabii bunlar Türkiye'de olmuyordu. bir de ben küçükken Erkin koray'ı çok severdim. Pink Floyd ise zaten ninnimdi. daha büyüdüm queen ve iron maiden'ı ve daha bir çok adamı dinler halde buldum kendimi.