Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlediğiniz müzik türünü nasıl keşfettiniz?

  • shadowinthesun • 5 Temmuz 2005 12:14 • #476356
    hiçkimse rockçı,metalci ya da vesaire olarak doğmadı..şuanda hayatınıza yön veren müzik türüyle ne zaman,nasıl tanıştınız?
  • cc_baran • 5 Temmuz 2005 12:19 • #476357
    Yolda yürürken çarpıştık. Defterlerini almak için eğildim ve kalktığımda gülümsüyordu..
    Ve bi hikayenin daha sonuna gelirken......
  • likablegirl • 5 Temmuz 2005 13:40 • #476364
    Şebnem Ferah ablamız sağolsun :)
  • nazmiyyeaah • 5 Temmuz 2005 13:48 • #476365
    içinde doğdum. abimler dinlerdi. beni nah şu kadarken gençlerin toplanıp gitar çaldıkları mekanlara götürürlerdi. maskot gibi. o abiler ablalar da beni çok severdi. arabayla uzun yola giderken, uzun saçlı gitarist otostopçuları bir yerden bir yere götürürdük. tabii bunlar Türkiye'de olmuyordu. bir de ben küçükken Erkin koray'ı çok severdim. Pink Floyd ise zaten ninnimdi. daha büyüdüm queen ve iron maiden'ı ve daha bir çok adamı dinler halde buldum kendimi.
  • bigbooots • 5 Temmuz 2005 14:56 • #476373
    sıkılmıştım nu-metalden.. bi de gitar çalmaya yeni başlamıştım, klasikden sonra akustiğe geçince bana bi dinginlik çöküverdi.. kulağım kaldırmaz oldu distortion sesini, böğürüşmeleri.. derken hakkın yolunu buldum ve akustik ağırlıklı ingiliz gruplarını dinlemeye başladım.. bi oasis-wonderwall dinledikten sonra hayatım değişti kısacası!! diğer grupları ise zamanlar arkadaşlardan tvden radyodan netten vs.. öğrendim.. şu anda mutluyum ancak yine de belli bi tarzda takılı kalmıyorum mümkün olduğunca kulağıma hoş gelen herşeyi dinlemeye çalışıyorum..
  • bluejnskaan • 5 Temmuz 2005 16:49 • #476381
    tesadüf...ama güzel bi tesadüf oldu...
    rock ve numetal dinlemekten zevk alıyorum...
  • josf_in • 5 Temmuz 2005 20:51 • #476412
    internet
    :)
  • kuzucuk • 5 Temmuz 2005 21:09 • #476413
    lokantada ekmek arası 750 ytl lik döner yerken et galiba martımıydı ne
  • dexter_holland • 5 Temmuz 2005 21:10 • #476414
    Ne yalan söyleyeyim hep rock içinde büyüdüm. 5 yaşımda Beatles'ı keşfettim. İlkokul süresince Rolling Stoneslar, Pink Floydlarla büyüdüm. Ancak lisede popüler şeyleri dinlemeye başladım.
  • berry88 • 5 Temmuz 2005 23:58 • #476451
    arkadaşlar bazılarınız o kadar şanslı ki bu müzik konusunda;
    ben üç yıl önce ingilizce hocam sayesinde alıştım sağolsun doğru yolu gösterdi bana ilk önce cranberries le başladım sonra tabii arkası geliyo...
    ama çevremde hiç rock ya da metal dinleyen yoktu ya da vardı da bana dinleten hiç yoktu
    ama benim andım var çocuğum olursa ya da yeğenim falan direk cranberries le başlatçam müziğe benim gibi geç kalmasın!!!!!