arkadaşlar bazılarınız o kadar şanslı ki bu müzik konusunda;
ben üç yıl önce ingilizce hocam sayesinde alıştım sağolsun doğru yolu gösterdi bana ilk önce cranberries le başladım sonra tabii arkası geliyo...
ama çevremde hiç rock ya da metal dinleyen yoktu ya da vardı da bana dinleten hiç yoktu
ama benim andım var çocuğum olursa ya da yeğenim falan direk cranberries le başlatçam müziğe benim gibi geç kalmasın!!!!!