sıkılmıştım nu-metalden.. bi de gitar çalmaya yeni başlamıştım, klasikden sonra akustiğe geçince bana bi dinginlik çöküverdi.. kulağım kaldırmaz oldu distortion sesini, böğürüşmeleri.. derken hakkın yolunu buldum ve akustik ağırlıklı ingiliz gruplarını dinlemeye başladım.. bi oasis-wonderwall dinledikten sonra hayatım değişti kısacası!! diğer grupları ise zamanlar arkadaşlardan tvden radyodan netten vs.. öğrendim.. şu anda mutluyum ancak yine de belli bi tarzda takılı kalmıyorum mümkün olduğunca kulağıma hoş gelen herşeyi dinlemeye çalışıyorum..