neden hep müzik bu adamda kıbrısta filan şarkı söylüyor ya bakın çevremdeki insanlarda bu adama şebek diyor ama o adam zor bişey yapıyor güldürmek siz ne dersiniz diyin zaten siz bazılarınız zengin züppe evet sakin olcaktım ama hep aynı şey karşıma çıkıyor insanları aşağılama bu adamı halk seviyor siz azınlıksınız sizi kimse takmaz