Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mehmet alinin ah kalbim nasıl ya çok komik dime?

  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 12:30 • #476519
    mali erbil çok mali bi hededir.
  • Affedilmeyen • 6 Temmuz 2005 12:38 • #476521
    mehmet ali erbil kendisi gibi tiyatrocu ve sinema sanatcısı olan babası rahmetli Saadettin ERBİL ile beraber bu işi hem alaylı olarak öğrenmiştir hemde okulunda okuyarak aynı zamanda okullu olarakda bu işe hayat harcamıştır
    tiyatrocu şovmen sunucu ve daha bir çok dalda başarılı olmuştur.
    insanları bu kadar kolay karalayıp çamur atmayın.
    türkiye de hem popüler hem kalıcı olmak kolay iş değildir.
    haksız bir üne de sahip değildir geçici bir popülariteside yoktur
    umarım daha uzun yıllar kendisini seyreder ve beraber oluruz
  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 12:57 • #476522
    abi iyi de adamla bi problemim yok ki :)))
  • deathmoon • 6 Temmuz 2005 13:06 • #476524
    hakikaten ne alaka yaw yani insanların canı sıkılıyo da böyle topicler açıyo heralde nesse can sıkıntısı kötü bişidir kolay gessin kardeş...
  • sdqantaris • 6 Temmuz 2005 13:28 • #476528
    Yahu Taylan Ayık gelmiş mesela. Güzel bir başlık açmış. Müzik'ten konuşuluyor. Olmadı bambaşka bir sürü konu var. Hatta ve hatta yeni bir şey konmuş. "Geyik yapmak istiyorsanız buraya" diye...

    Yapmayın etmeyin yahu. Abuk subuk şeyler yüzünden kodunuz forumun içine.

    Çoh gomik di mi la? He la. Kenar mahalle karıları dedikodu seansı sanki ya.

    Ben artık uğramamayı düşünmeye başladım buralara...

    Not: Hayır mesaj yazıp prim vermiyim diyorum ama veren vermiş primi, delen delmiş konsepti zaten...
  • kuzucuk • 6 Temmuz 2005 14:14 • #476535
    neden hep müzik bu adamda kıbrısta filan şarkı söylüyor ya bakın çevremdeki insanlarda bu adama şebek diyor ama o adam zor bişey yapıyor güldürmek siz ne dersiniz diyin zaten siz bazılarınız zengin züppe evet sakin olcaktım ama hep aynı şey karşıma çıkıyor insanları aşağılama bu adamı halk seviyor siz azınlıksınız sizi kimse takmaz
  • deathmoon • 6 Temmuz 2005 14:21 • #476536
    yaw iyi hoş diyosun da bizene bütün bunlardan bu sitede ne alaka yanii..
  • calista • 6 Temmuz 2005 14:28 • #476540
    ya arkadaşlar valla bizene bundan böye programlarmı izliyosunuz
    tabi ki komik olur program 3kişi oturuyo 1kişi geliyo kendine onu beğendiriyo ordan biri kişiliğinize laf söylüyo mahmat ali dalga geçiyo bunlar kişiliksiz ve salak programlar bunu yapcağınıza başka yararlı meşalaler bulun kendinize
  • kuzucuk • 6 Temmuz 2005 14:40 • #476547
    vallahi dostlar ben tv günde 2-3 saat izlerim maliyide başta filan izlemiştim ya benim kızdığım nokta neden garajda çoğu kişi dinlenilen müziklere gruplara hep dalga geçip tiye alıyor biz yapsak bize hakaret ediyolar hep bu kısımmı bilcek müziği bizi onlarmı yönlendircek mali meli mesele değil ben gece canım sıkıldı açtım işte tamam saçmalıktı hatta aptallıktı... benim diceğim şu eleştiri yorum olsun ama dinleyiciyle dalga geçilmesin geçen adamın biri l.park ve soad dinliyorum diye bana adam değilsin dedi ya kulvarları farklı ama dinleyemezmiyim açıklayın ya..
  • sdqantaris • 6 Temmuz 2005 14:58 • #476553
    neden hep müzik bu adamda kıbrısta filan şarkı söylüyor ya bakın çevremdeki insanlarda bu adama şebek diyor ama o adam zor bişey yapıyor güldürmek siz ne dersiniz diyin zaten siz bazılarınız zengin züppe evet sakin olcaktım ama hep aynı şey karşıma çıkıyor insanları aşağılama bu adamı halk seviyor siz azınlıksınız sizi kimse takmaz


    Ya sen ne saçmalıyorsun yahu? Tutarsız tutarsız. Ne zengin züppesi ya, çoğumuzu tanıdığın bildiğin bile yok. Şunu da demiş olayım diye demeyin bir şeyleri.

    Kaldı ki mesela zengin züppeler olsak biz, bize karşı gösterdiğin şahıs da Türkiye'nin sayılı zenginlerinden, züppenin de önce gideni. Eskisi gibi yüksek yeteneğinden hiç bir iz de kalmadı artık. Halkı boktan şeylere alıştırmak fakir babalığı mı oldu, değerli sanatsal çaba mı oldu? Tutarsız, hamasi fakirlik edebiyatı yapmayın. Sınıflardan bahsedeceksek, uçurumlardan konuşacaksak onun yolu da yordamı da yeri de ayrı ve böyle b.ktan irdelenmez bu konu.

    Kaldı ki abuk subuk başlık, müzikle alakası yok. Saçma sapan konuşmayın arkadaşım... Konuşuyorsanız da sonradan farkına varın. Konuyu bağladığın yer de alakasız. Burada konu birinin dinlediği müzik değil, o müziğin aşağılanması hiç değil. Ne dinliyorsan dinle, aşağılama falan yok burada. Çıkartmayın insanı zıvanadan...

    Not: Sigortalarım attı yine...