vallahi dostlar ben tv günde 2-3 saat izlerim maliyide başta filan izlemiştim ya benim kızdığım nokta neden garajda çoğu kişi dinlenilen müziklere gruplara hep dalga geçip tiye alıyor biz yapsak bize hakaret ediyolar hep bu kısımmı bilcek müziği bizi onlarmı yönlendircek mali meli mesele değil ben gece canım sıkıldı açtım işte tamam saçmalıktı hatta aptallıktı... benim diceğim şu eleştiri yorum olsun ama dinleyiciyle dalga geçilmesin geçen adamın biri l.park ve soad dinliyorum diye bana adam değilsin dedi ya kulvarları farklı ama dinleyemezmiyim açıklayın ya..