Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mehmet alinin ah kalbim nasıl ya çok komik dime?

  • sdqantaris • 6 Temmuz 2005 14:58 • #476553
    neden hep müzik bu adamda kıbrısta filan şarkı söylüyor ya bakın çevremdeki insanlarda bu adama şebek diyor ama o adam zor bişey yapıyor güldürmek siz ne dersiniz diyin zaten siz bazılarınız zengin züppe evet sakin olcaktım ama hep aynı şey karşıma çıkıyor insanları aşağılama bu adamı halk seviyor siz azınlıksınız sizi kimse takmaz


    Ya sen ne saçmalıyorsun yahu? Tutarsız tutarsız. Ne zengin züppesi ya, çoğumuzu tanıdığın bildiğin bile yok. Şunu da demiş olayım diye demeyin bir şeyleri.

    Kaldı ki mesela zengin züppeler olsak biz, bize karşı gösterdiğin şahıs da Türkiye'nin sayılı zenginlerinden, züppenin de önce gideni. Eskisi gibi yüksek yeteneğinden hiç bir iz de kalmadı artık. Halkı boktan şeylere alıştırmak fakir babalığı mı oldu, değerli sanatsal çaba mı oldu? Tutarsız, hamasi fakirlik edebiyatı yapmayın. Sınıflardan bahsedeceksek, uçurumlardan konuşacaksak onun yolu da yordamı da yeri de ayrı ve böyle b.ktan irdelenmez bu konu.

    Kaldı ki abuk subuk başlık, müzikle alakası yok. Saçma sapan konuşmayın arkadaşım... Konuşuyorsanız da sonradan farkına varın. Konuyu bağladığın yer de alakasız. Burada konu birinin dinlediği müzik değil, o müziğin aşağılanması hiç değil. Ne dinliyorsan dinle, aşağılama falan yok burada. Çıkartmayın insanı zıvanadan...

    Not: Sigortalarım attı yine...
Bu konunun tüm mesajları